musicandlyrix

I full fart. Typ

Alltiallo, }

Sitter just nu. På en stol. I köket.
 
Jag är så seg, och verkligen konstig i kroppen. Men det blir väl så när man inte är van.
Jag har städat halva huset, och ska snart sätta igång med maten tills ikväll. Tänker göra en enkel kycklingpaj med broccoli och ost. Tur att jag kan ringa Kajsa-Lena och rådfråga lite innan jag låter min egan hjärna ta över.
 
 
Oj, nu glömde jag posta inlägget..
 
Pajen är snart klar, huset är ännumer städat och jag ska snart gå och fixa mig lite så jag ser lite mer vårdad ut.. Det kan behövas!
Som grädde på moset så kommer Anna-Märta också! En fantastisk överraskning att hon var hemma!
 
 
Hoppas på en jättego kväll med tjejerna, och om vi har tur hinner jag knäppa lite bilder.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: