musicandlyrix

Hosanna in the highest

Alltiallo, }

Godnatt!
 
Sitter här, klockan är tjugo i två och jag har precis kommit hem från KU. Funderade på att inte åka dit först, men kom dit i lagom tid till lovsångsgudstjänsten. Mysigt!
 
Efter det var det fika och tjöt i församlingshemmet, och där satt vi till klockan var ett eller något. Jättemysigt, och pratade faktiskt med en hel del som jag aldrig träffat innan. Det blir oftast så att man är med dom som man alltid är med iallafall, men nu så var det annorlunda för en gångs skull, vilket var hur trevligt som helst!
 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Funderade på att titta på lite Grey's Anatomy, men jag är så hungrig, och orkar inte gå och äta, så det är nog bäst att jag fortsätter fasta i sömnen istället.
 
 
517_348833175210611_268306106_n_large
 
Tumblr_lwy1atl1f41qhmhdfo1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: