musicandlyrix

5 Oktober

Alltiallo, }

Alltså, vilken dag!
 
Började dagen med psykologi, vilket ledde till att jag var tvungen att gå från lektionen och gråta ut lite, sen var det bra. Anledningen var att vi pratade om självmord hela lektionen, och vi gick verkligen in på detaljer så folk (bland annat jag) började må dåligt. Eller jag inbillade mig tillslut att jag mådde dåligt utan att jag faktiskt egentligen gjorde det. Tror jag.
Det jag grät mest över, var att jag är så lyckligt lottad över att inte ha känt en enda som begått självmord. Samtidigt grät jag för att om detta någonsin skulle hända, kommer min värld trasas sönder. Känns det som. Usch, det är så sorgligt.
 
 
Dagen har inte bara varit tragisk, utan den har även varit bra, och sedan jättebra!
 
Jag och Eddie pluggade undan ett arbete så vi slipper det sen, och vi har äntligen kommit på hur vi ska lösa projektarbetet. Äntligen iallafall en liten gnista!
 
 
Efter skolan drog jag och bästaste Cassandra och skakade röven av oss! Eller armarna? Iallafall så dansade vi afro, sedan gymmade vi och vi var riktigt duktiga! Härligt när det går framåt alltså!
 
Och vad hände när jag kom hem? Jo, finfin middag med halvsyskon och deras respektive. Trevligt!
 
 
 
Juste! Idag beställdes även studentmössorna. Helt sjukt. Lilla jag ska ta studenten nästa år! På min födelsedag!! Det är också helt sjukt!
 
 
Från "mini-ettan" till studenten.
 
Du är underbar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: