musicandlyrix

4 Oktober ~ Kanelbullens dag

Alltiallo, }

Hej och tack och lov för Kanelbullens dag!
 
Så härligt mysigt, och rent perfekt att den inträffar just nu! Lite småruskigt och absolut supermysigt.
Våran lärare överraskar oss med en tebjudning upp på "kåk". Det är ett litet hus vid sidan om skolan, och där, i mysig hemmiljö satt vi och drack te och åt bullar.
 
 
 
Eftersom detta var så mysigt så kom vi överens om att nästa vecka äter vi frukost tillsammans, och jag erbjöd mig att baka frallor, så fixar våran lärare pålägg och grejer. Saker som detta kommer jag sakna när skolan är över.
 
På tal om att skolan snart är över, så har jag prövat studentmössan idag. Har dock inte beställt den, men jag vet vilken jag vill ha. En riktigt fin, den allra dyraste faktiskt, i kashmir.
 
Man kan tycka att det är sjukt onödigt att slänga ut så mycket pengar på en mössa man har en enda gång, men saken är att skolan är liksom det största jag någonsin gjort, och det har minsann inte varit lätt. Nu är inte mer än rätt att jag får skämma bort mig med en mössa med kashmir, äkta läder och 18 karat guld, samt äkta swarovskikristall. Hör ni hur bra det låter?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: