musicandlyrix

27 Oktober

Alltiallo, }

God morgon!
 
Nu har jag sovit i ca 4,5 timmar. Jag kom hem kvart över sju imorse och gick och la mig direkt. Natten var skitjobbig. Fy. Känns mindre kul att jag har två till nätter inbokade.. Menmen, det är bara att bita i det sura äpplet. Jag känner att jag måste hitta något sätt som gör det lättare att vara pigg. Jag drack en hel del kaffe i början av natten, men magen ville inte ha någonting på natten så det var ju också jobbigt
 
Menmen. Jag hoppas jag får redigt med cash.
 
 
Idag ska jag försöka städa. Städa i massor.
Eftersom det antagligen kommer hit två goa tjejer ikväll så ska jag fixa något ätbart till det med, och kanske baka lite bröd, för det är typ slut.
 
Nä usch. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig vaken idag.. Men jag får la tar några tupplurer lite titt som tätt haha.
 
563440_373390742695233_1797802236_n_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: