musicandlyrix

26 Oktober

Alltiallo, }

Hej!
 
Oj, vilken lögn jag gav er.. Det var faktiskt inte meningen.. Jag bor nämligen helt själv just nu, och jag sov hemma hos min bror igår tills idag, vilket gjorde att jag inte kunde blogga.
 
 
Just ikväll är de flesta av mina tjejkompisar från skolan ute och partar. Själv sitter jag hemma, fortfarande i min ensamhet, och pratar med min älskade mormor.
Snart ska jag iväg och göra något jag aldrig har gjort innan. Jag ska jobba min första natt! Ska bli spännande, men jag är lite småorolig över hur jag ska kunna hålla ögonen öppna.. Jag är ju inte direkt någon kvällsmänniska haha.
 
Jag ska jobba denna natten då, sedan söndag och måndag natt. Så imorgon natt så får jag väl försöka vara uppe så länge som möjligt också så jag inte värider tillbaka dygnet.
Har skickat lite invites till tre goa töser, så jag hoppas de kan komma hit imorgon och se på den där filmen som ska gå på fyran imorn.. Simon Pegg, en av mina absoluta favoritskådisar spelar i den, och då kan den inte vara dålig..!
 
 
 
Nu ska jag snart göra mig iordning för natten.
 
Skriver imorgon om hur det gick. Men det blir senare på dagen då jag sovit ikapp mig.
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: