musicandlyrix

6 November

Alltiallo, }

Tisdag.
 
Vaknar upp. Känner mig fortfarande lite stolt över att jag har "klarat det skriftliga på första" som man säger.
Nu är det bara uppkörningen kvar och ni kommer märka när den är gjord, tro mig! Då blir det frihet för fulla muggar. Första långa trippen går till Småland, till min älskade lilla pärleplutt! Sedan blir det en roadtrip förbi Ullared med syster. Inte helt fel!
 
Tumblr_llcebmepvd1qzr04eo1_500_large
 
Känns så skönt att kunna säga att jag fick körkort när jag var 18.
 
Nog om körkortspratet.
 
Igårkväll så gjorde jag färdigt en powerpoint som jag ska visa för klassen idag. Visa för klassen. Prata för klassen. Åh, jag tycker verkligen inte om det! Men! Jag ska nog försöka göra detta på bästa möjliga sätt. Sen är det ju över med den biten liksom. Hej och hå.
 
Tumblr_lmy97rcw3n1qhk9pio1_500_large
 
En sån där vill jag göra någon gång..
 
 
Ha en bra dag alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: