musicandlyrix

4 November

Alltiallo, }

Hej alla glada!
 
Detta inlägget är för oss!
Idag har varit en dag som varit bättre än många andra de senaste veckorna. Kan inte riktigt sätta ordet på varför allt känns så bra idag, men jag kan göra en lista över saker som väntar, eller som kanske väntar.
 
1. Jag var helt säker på att jag hade uppskrivning på tisdag. Fattar ni? Uppskrivning! Sjukt! Jag skulle precis betala in räkningen och såg att det stog att det är IMORGON! Jag blev lite halvfrustrerad eftersom jag inte ens läst ut teoriboken en enda gång, men jag får verkligen råplugga ikväll och hela dagen fram till provet imorgon då. Om det nu är imorgon? Jag ringde min lärare och berättade dilemmat, och hon sa att de skulle kolla upp det imorgon, så det känns iallafall lite lugnare. Käre barn, jag är något nervös nu! Men! Jag är så glad över att jag snart är klar! Ska bli så härligt!
 
2. Jag har kommit på en sak som kanske inträffar i vår. Sheffield. Vad säger ni om det? Berättar nog mer senare eftersom det hänger löst nu.
 
3. Och nu till något annat spännande. Vad sägs, om att flytta helt hemifrån, till en lägenhet, med en av de goaste vännerna jag har? Alltså, helt sjukligt bra alltså! Om vi har tur så hittar vi en billig tvåa eller kanske trea och sen så bor vi nära gymmet och kan kämpa JÄRNET båda två, typ närsomhelst? Ah, fy vad gött!
Aldrig godis på veckorna, äta nyttigt jämt och ständigt (helger kan få vara onyttiga ibland) men annars kommer vi bli så muskulösa så det är inte troligt. Wow.
 
 
 
Nu har ni fått lite boost av lilla mig.
 
Förresten, jag gratulerar alla Elfsborgare till guldet. Ni är värda det. Nästa år ska guldet hem. Hem till Götet. Precis som 2007.
 
Tumblr_mc95qxe9mf1qmk3n9o1_400_large
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: