musicandlyrix

25 November ~ Vintersport och fotboll

Alltiallo, }

Hejsan slapp söndag!
 
Jag hostar som aldrig förr nu, för det kliar så otroligt mycket i halsen. Inte kul! Men något som är riktigt kul är att Vintersporten har börjat! Just nu sitter Hellner och Northug i studion och snackar med Pops. Den rivaliteten mellan dessa två är ju helt underbar! Jag tycker mycket bra om Northug, men det är klart man blir lite hatisk då han vinner. Särskilt när det är en minimal skillnad. Men det var det ju inte idag. Grym satsning av Hellner som plockade säkert 25 sekunder från Olssons varv, men tyvärr räckte det inte hela vägen. Northug vann riktigt stort.
Dock var det riktigt rart av honom att ta emot en svensk flagga på slutet. Nu i studion sa han att det var ett litet grattis till Hellner som fyller 27 år just idag.
 
 
 
Men idag är det inte bara vintersport. Det är även Liverpool - Swansea. Vadå, säger ni. Du kollar väl inte på engelsk fotboll?
Faktum är att jag börjar följa det mer och mer. Eftersom Coffe här i huset följer det, så kom vi överens idag om att jag också ska försöka sätta mig in i detta ännumer. Och man kan väl säga att från och med idag så håller jag också på Liverpool.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: