musicandlyrix

23 November

Alltiallo, Räddningstjänsten, }

Hej!
 
Snacka om bergodalbana. Tjiho vad det går!
Igår var den värsta dagen på länge igen. Idag - typ jättebra!
 
Idag har jag bland annat varit nere på brandstationen. Skulle hämta min pärm som jag glömde förra året. När jag gick in där igen så fick jag verkligen längtan tillbaka alltså. Adrenalinet vid larmen alltså, rus! Så otroligt häftigt!
 
Jaja, nog om det.
 
 
Snart kommer nog min lillebror hit upp, och sedan ska vi förhoppningsvis ta bilen och köra ner till KU. Fett kul! Är riktigt taggad idag faktiskt! (Kan bero på att jag är helt hög på kaffe)
Förövrigt älskar jag att köra bil!
 
 
 
Nu till en annan grej.
På Tyras blogg skrev hon att det naturliga leendet är alltid vackrast eller nåt sånt där.
Tur att mitt är fejk då.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: