musicandlyrix

2 Oktober ~ Stadskörning och teparty

Alltiallo, }

God morgon!
 
Äntligen en sovmorgon! Det har inte varit mång utav den varan detta lovet..
Igår var en mycket spännande dag. Jag satte klockan på halv 6 och tog mig till bilskolan så jag var där vid sju. Det var dags för stadskörning!
Det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv. Jag var inte alls nervös utan det var helt lugnt med alla nerver och grejer. Vi körde två timmar var (jag och Anna, en annan elev). Den sista timmen gick något sämre, men det berodde mest på att jag blev lite trött och seg, och då passade läraren på att säga till mig att titta ännumer runtomkring, banka mer på rutan och säga till mig att köra snabbare.
 
Men i det stora hela gick det väldigt bra. Så skönt!
 
Nu är det inte långt kvar tills skrivning och uppkörning. Skrivningen har jag nu på tisdag. Uppkörningen säger jag inte än. De enda som vet om den är mormor och Kajsa-Lena. (Hon sa sin till mig, så jag var snäll och sa till henne med.)
 
 
 
Mer igår då.
 
På kvällen var det dags för teparty! Det var gänget med de fyra som åt kakor och drack te tills vi storknade.
 
 
Jag hade på mig mina svarta nya byxor och min spetstop. Till det så körde jag faktiskt röda läppar!
 

Kommentarer

  • Vickis säger:

    Jääääätte fina kläder! Du är fin!

    2012-11-03 | 15:12:10

Kommentera inlägget här: