musicandlyrix

15 November 12.15 - Körkortet avklarat

Alltiallo, }

Mina närmsta vänner plus de på facebook har väl kanske inte kunnat undgå det, men...
 
JAG HAR KÖRKORT!
 
 
Känns så otroligt knasigt, tokigt och spännande på en och samma gång!
 
Igår körde jag för första gången helt ensam, och jag kände mig precis som en rymling! Jätteskumt!
Jag åkte ca 2-3 mil själv, sedan plockade jag upp mitt fadderbarns mormor och vi åkte i 2,5 timmar ända tills vi kom fram till mitt fadderbarn och hennes familj.
Mormodern frågade om jag inte fick ont i nacken eller blev stel och så, men jag måste säga att jag mest fick ont i bakdelen haha. Det blev rätt länge man fick sitta still. Men kul var det!
 
 
 
Nästa steg vad gäller körkort blir väl för lastbil. Gissar att jag kommer påbörja det nästa år.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: