musicandlyrix

Working with the gubbs

Räddningstjänsten, Tankar om allt, }



I detta fina vädret var jag ute och hade övning med brandmännen och jag fick agera offer, eller markör som det heter med finare ord. Riktigt kul! Fast i en fors med öppen benfraktur och medvetslös. Skoj!! De tog god hand om mig, gubbarna!





På deras nästa larm så var det två stycken som hamnat i vattnet mitt ute på en stor sjö. Också benbrott så han fick bäras in på bår den sista biten. Skojskoj.


Nu ska jag berätta något roligt.

Efter att ha fått betyget IG av min lärare i Naturkunskap så nöjer det sig med att klaga. Idag på mitt utveckligssamtal fick jag reda på att det är ändrat. Till VG! Tackartackar! Så går det när man gör fel, så detta satt bra nu! Jag fick nästan mer motivation till att plugga nu med!

Kommentarer

  • Kajsa-Lena säger:

    Gulligt hörre du! Hur är det egentligen att ha en öppen benfraktur?

    Tror att du kommer att bli en helt otroligt bra brandman när du blir stor!!! Fantastiska kvinna!

    2012-05-08 | 17:01:12
    Bloggadress: http://designypon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: