musicandlyrix

Slutet av någonting underbart

Räddningstjänsten, Tankar om allt, }

Då var det slut.

Jag är helt tom i hela kroppen. Räddningstjänsten med klassen är slut, alltså helt över. Känns sjukt jobbigt. Dock har jag som lärling iallafall ett larmdygn kvar, men ändå, det är ju slut nu.. Jag längtar sjukt mycket till sommaren, men samtidigt vill jag absolut inte släppa taget om Brandstationen. Verkligen inte!

Idag har vi haft en riktigt rolig avslutningsdag. Eftersom vi hade för få chaufförer fick Sara ställa upp och köra också, och det gjorde hon galant!
Vi körde ner mot Varberg och hamnade sedan i Ästad där det fanns en gård med "Fångarna på gården". Så underbart sjukt hysteriskt roligt! Jag kan berätta att just nu är jag väldigt hes efter att ha skrikit så mycket.







Detta är bara en liten liten del av vad som hände på Ästad. Jag badade, eller rättare sagt, blev ikastad i dammen som var där också så jag har faktiskt badat idag. Tur att det fanns duschar så man inte stank sedan alltså!

Efter att ha varit där så drog vi till Apelviken i Varberg, hem till Conny, insatsledaren som går i pension nu på fredag. Där var det grill och lite kubbspel innan vi åkte hem.


Nu ska jag packa lite inför mitt sista larmdygn. Inte kul. Men jag hoppas på en riktigt rolig dag imorn med några larm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: