musicandlyrix

20 Maj

Tankar om allt, }

Äntligen har värmen kommit!! GÖTT!

Och nu är det bara 15 dagar kvar tills jag är 18! FEMTON! Kan knappt fatta det! Har längtat som en galning ända sen jag var tolv!


Nu ska jag berätta något tråkigt.
Jag kommer få IG i Matte B. Jag är nästan helt hundra. Jag kommer inte ihåg ett skit av det som var i början av kursen, och kan inte alls det som vi håller på med nu heller. Egentligen vill jag gå och dra något gammalt över mig. Idiot som jag är, så ska jag läsa Matte C i trean. Ser ljust ut, ser ljust ut. Heh! Inte!

Ska iväg senare till min mattehjälp och jag hoppas hon kan få mig på bättre humör så jag kan klara skiten på onsdag. Det är då det gäller, nationella proven alltså. Usch och fy.

Tumblr_m1df2vt0eq1rrqglzo1_500_large_large

Usch. På onsdag alltså. Fast då får vi tillbaka räddningstjänstproven och det sista snack innan avslutningen, och jag vet att jag har högt betyg där, så jag hoppas att jag kan vara lite glad ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: