musicandlyrix

9 Maj ~ Laddning inför Göteborgsvarvet

Tankar om allt, }

Nu ska här laddas!





På lördag smäller det! För första gången i mitt liv ska jag springa Göteborgsvarvet. Det blir säkert inte sista gången!

Detta fick jag reda på imorse då fina Sofia säger att hennes mamma har en biljett som hon inte ska använda. Jag fick den!! Lycklig!

Jag ska köra riktigt lugnt och bara njuta nu. I slutet blir det säkert en spurt, men det får bli inne på arenan haha!

Jag hoppas på någon som kan följa med mig bara. Annars får jag stå stark själv, det funkar nog också!  

Kommentarer

  • Anna säger:

    HEJA DIG!!!!

    2012-05-09 | 22:06:41
    Bloggadress: http://lifeintunes.blogspot.com
  • Annika - drömmen om 11 barn säger:

    Jag måste verkligen tacka för din otroligt fina kommentar tidigare idag, när jag besvarade kommentarer som jag fått i bloggen. Det värmer och betyder otroligt mycket att jag har så fina och underbara läsare som bryr sig! Tack!! <3

    2012-05-10 | 00:10:44
    Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: