musicandlyrix

4-5 Maj

Tankar om allt, }

Först måste jag säga att jag insåg nu en fet miss. Jag har skrivit 2-3 April på förra inlägget. Maj är de ju såklart.



Vetni? Igår så fick Isabella äntligen sin julklapp av mig. Helt sjukt vad länge hon fick vänta, men det var inget jag kunde göra något åt. Vi gick på bio och såg The Vow, eller Älska mig igen, som det så fult heter på svenska.
Det var ingen mindre än våran favorit Channing Tatum som spelade en av huvudrollerna till denna absoluta tjejfilm.

Av någon konstig anledning så lyckades jag att hålla mig ifrån tårarna, men det var riktigt många som grät!



När filmen var slut så åkte vi hem till Isabella och där har jag sovit över. Kan säga att det var en riktigt knasig grej som hände på vägen, och det var det att i Kinna så såg vi åtminstone en som knarkade. Ganska sjukt. Såg ut som han snortade. Usch. Såg även två andra helt mysko personer.


Jag köpte förresten en ny jacka när vi var i stan och jag är riktigt glad över den! En jeansjacka! Jag hittade den på secondhand och den är pimpad med vita knappar och spets. Hittade tillomed mer spets i ena bröstfickan som jag ska sy fast på ytterligare några ställen. Ni ska få se senare om jag kommer ihåg!


Nu så måste jag sova snart.
Måste tacka Hanna också för att jag fick komma dit en timme innan bussen gick. Kanoners!! Och jag hoppas jag kan få bilderna någon gång! Hade varit superbt!


Okej, ett litet tack till Isabella med då. Hon skrämde mig lite med en plastspindel. La den framför mina ögon när jag somnade i deras soffa. Vissa kallar detta "nära-döden-upplevelse". Uscha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: