musicandlyrix

28 Maj ~ Man slutar aldrig att förvånas

Tankar om allt, }

Då var jag hemma efter den sista övningen med deltidarna för denna terminen. Jag hoppas inte det gäller för resten av skolgången, utan jag hoppas verkligen att de ringer in mig så jag får vara markör eller bara titta på fler gånger.


Idag har jag fått reda på ännu ett betyg. Betyget i teckenspråk. Jag blev riktigt förvånad när jag faktiskt fick MVG! Så nu är jag uppe på minst 4! Minst! Tänk att det skulle gå så "lätt" att få bra betyg på gymnasiet jämfört med grundskolan. Ojoj.

528096_265225073572362_138762696218601_553564_1393512583_n_large

Men jag har kämpat. Jag har haft disciplin på mig själv och verkligen kämpat för att fixa dessa betyg. Även fast jag inte haft mycket till stöd hemifrån så har jag ändå lagt på många kol så att jag ska klara detta på bästa möjliga sätt.

Tumblr_m4os08ojeu1r86we0o1_500_large 

Dock känns det lite tungt att bara få ett G i idrott. Anledningen är att man måste skriva bra inlämningar för att komma till VG och MVG och det har jag faktiskt inte prioriterat alls. Jag har prioriterat framför allt Räddningstjänsten och vårdämnena.
Idrott älskar jag, och jag är bra på det, men tyvärr kan man inte få höga betyg i det även om man kämpar mer än de flesta i klassen.

Tumblr_m3f2az7g8v1qfdwsio1_500_large

Kommentarer

  • Lilla Amalia säger:

    Duktigt!! Det är du värd! :) Gillar den sista bilden av triangeln, true story! ;)

    2012-05-28 | 23:42:32
    Bloggadress: http://lillaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: