musicandlyrix

18 Maj

Tankar om allt, }

Alltså dessa sjuka gubbar. Så äckligt fixerade och så fruktansvärt idiotiska. Och avundsjuka.

Jag och min mor åkte till Veddige för att ta ett kik på "Ullared 2", eller Karlssons som det faktiskt heter. Det var flera år sedan vi var där senast, men man kan konstatera att det inte är bättre ordning på torpet än. Rörigt och mest kassa varor kan jag tycka. Dock köpte jag en riktigt snygg bikiniöverdel!

När jag provade den så gick det inte riktigt att stänga provrummets draperi, men det var ändå så man knappt såg in. Trodde jag ja. Fram och tillbaka gick en drägglande sjuk, idiotisk gubbe. Första gången tänkte jag att det var nog bara av en händelse som han råkade titta in, men sedan ser jag honom flera gånger hur han går fram och tillbaka. Hade som tur på mig BH:n hela tiden, men ändå! Så gör man bara inte!

Jag hoppas han hörde när jag sa att han var dum i huvet sen. Och såklart att när jag hade lämnat provrummet så var han påväg bortåt och inte alls intresserad av badbyxorna som hängde bredvid provrummen. Idiot.

Men han var bara avundsjuk. Tjock, fet och ful var han. Men ändå, så gör man bara inte.



Nu ska jag ut och inviga min nya picknickfilt! Jag och Annika drar iväg och dricker saft och käkar nötter! Sen ska ni få veta vad annat jag har gjort idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: