musicandlyrix

17 Maj

Tankar om allt, }

Nu är jag hemma efter en lugn dag på räddningstjänsten. Inga larm, men många goa gubbar!

Egentligen skulle jag stannat dygnet men igårkväll var det faktiskt riktigt nära att jag fick en ångestattack. Efter en dag med fullt ös vad det gäller prov och matteplugg i tre timmar så var det inte nog. Då kom jag att tänka på alla andra uppgifter som ska in nu innan sommaren och detta i sin tur ledde till att jag inte kunde somna med en gång. När jag grubblade på detta inatt kom jag överens med mig själv om att jag är där bara halva dygnet. Det fick bli så. Nu ska här pluggas. FY vad jag avskyr detta! Dessutom kommer jag bli extremt ledsen om det blir larm för gubbarna. Jag vill också vara med!

Menmen. Det är viktigare att jag faktiskt har skolan under kontroll nu och får ännu högre betyg, än att leva i drömmen där borta. Jag SKA uppnå den sen ändå!

Displaypicture_large

Jag är på bristningsgränsen när det gäller allt plugg nu. Jag har så höga ambitioner och jag blir bara sur och arg om jag inte uppnår det jag tänkt mig. Betygen FÅR INTE vara anledningen att jag inte kommer in på SMO-utbildningen. Inte heller att jag är för dåligt tränad. Ser ni, det ska inte finnas någon anledning alls till att jag inte kommer in. Bestämt. Pang bom.

Dreamitwwishit_132765306_large

Luckyoptimist.com-tired_large

Tumblr_m41arwwgrw1rrqglzo1_r1_500_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: