musicandlyrix

12 Maj ~ Getting ready

Tankar om allt, }

Då var det dags. Snart ska jag åka till bussen.

På något sätt ska jag lyckas ta mig bort till Frölundaborg och leta efter vart man tar ut sina nummerlappar.
Nu känner jag mig bra taggad, och jag tror faktiskt att detta kommer gå vägen. Mitt mål är att jag inte ska gå någonting under varvet, utan försöka springa hela. Sen vet man ju aldrig hur det blir.

Jag ska försöka springapå under två timmar, men eftersom jag aldrig har sprungit denna sträckan innan så kan jag inte garantera någonting. Om det blir för dåligt kommer jag nog inte ens berätta vad jag sprang på för tid. Men jaja, nu ska jag fixa det sista.

Ikväll får ni ett inlägg om allt.

Kommentarer

  • BiT säger:

    Men du!!! Tala om vilken tid det blev i år - målet för nästa Göteborgsvarv blir att du ska göra det på bättre tid än detta året. Du har ju vunnit en jätteseger med att komma med i varvet! Sedan har jag ju en tid att jaga också=0)

    2012-05-12 | 14:23:41

Kommentera inlägget här: