musicandlyrix

7 Mars ~ We're talking futurum

Tankar om allt, }

Härlig morgon. En extra härlig morgon! 

Vi tar en sånhär för att komma igång.

DAGENS LISTA

Dagens låt:

Dagens frisyr :


Förlåt, men detta är en riktigt boostdag. Haha, jag gillar verkligen den bilden jag tog nyss.. Den är rätt snygg ju!
Frisyren är en gammal fläta som jag gjorde igår morse. Har slappat redigt nu.

Dagens smink : Som ni kanske ser på bilden. Absolut ingenting. Snygg ändå! Haha
Dagens klädsel : Mjukis brallor och en grå tröja. En av favorittröjorna faktiskt.


Dagens roliga händelse: Tjaa, roligt vet jag inte, men jag ska jobba med de gamla sen, då vet man aldrig vad som händer

Dagens planer : Kanske ut o springa/pw, sedan göra mat, äta, jobba.
Dagens vill ha : Tidsmaskin. Jag har stora planer!
Dagens saknad : Well, alltid Pappa. Men annars, hmm.. Sara tror jag. Snacka om att vi måste hitta på något snart!
Dagens drog : Datorn? Haha, nä, men mat vill jag väl alltid ha. I tid och otid.
Dagens tråkigaste : Huvudvärken som aldrig släpper.
Dagens finaste : Livet. Hurra för det!
Dagens måste : Jobbet.
Dagens dricka: Har inte druckit något än, men jag får nog ta o blanda lite citronsyrepulver i vatten sen.
Dagens köp : Ingenting
Dagens mat : Müsli med filmjölk. Antingen det eller gröt. Det har jag fastnat i nu.
Dagens kärlek : Australien
Dagens mående : Huvudvärk, annars kanon!
Dagens skratt : Har bara varit med mig själv idag, och jag har riktigt svårt för att skratta när jag är själv.
Dagens tanke : Salome, fixa skolan nu så du kommer iväg någon gång! Och sluta fundera så otroligt mycket.. Gör det bara! Vad snackar jag om? Skriver längre ner!
Dagens irritationsobjekt: Att jag är så fundersam av mig.. Och osäker.






Saken är den.
Jag har funderat så mycket på två saker. 1. Framtiden som brandman. 2. Träningen.
Men jag har ju nästan tappat bort Australien! Hallå, lägg av.
Saken är den, att snart måste jag ju börja fixa med saker och ting. Kolla upp vad som är bäst, hur jag ska gå till väga osv. Jag är sjukt tacksam över att jag hittade den bästa bloggen för detta. www.camillajacobson.blogg.se Hon har gjort en hel guide om hur man ska göra, och det är verkligen bra! Jag har läst den massa gånger.
Jag satt innan och funderade på detta med packningen. Hon har en lista där som är jättebra, men när jag är där nere så kommer jag ju shoppa massa saker, och frågan är hur jag ska få hem det.. Jag tror jag får skicka hem åtminstone en ensamväska på 15 kg någon gång (kostade 1400 om jag inte minns fel) och jag tror säkert det kommer att vara värt det.

Tjoho vad jag har mycket att fundera över när det gäller detta.
Största oroligheten just nu är väl att jag inte vet om Sara ska med eller inte.. Om hon ska med så vill jag börja planera nu, nu NU!
Känns som om jag tjötar ganska bra på henne, men jag vill ju verkligen göra detta! Och ensam hade det varit så mycket tuffare ju..

Men allvarligt. Vem vill inte se detta:









Ayers Rock Northern Territory Australia


Surfing Australia

Alltså här är ju bara lite!
Tänk naturen, människorna, shopping, uteliv, ALLT!

Och fatta vad mycket man lär sig! Bara att vara utan sin familj så länge kommer vara en fet prövning, men tänk vad bra ändå? Jag tror det är nyttigt.
Och så mycket engelska man kommer snacka! Man kommer ju aldrig vara orolig för att öppna munnen senare när man pratar med folk från andra länder.
Åh, detta blir bra!


Nu måste jag läsa mer på Camillas blogg.

Ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: