musicandlyrix

Just some other stuff

Tankar om allt, }

Har precis ätit och sitter nu och smälter maten medans jag egentligen borde städa, duscha, träna ännumer och kanske mest av allt lata mig redigt hårt.
Det kommer senare!

Nu sitter jag faktiskt och kikar på facebook och tänkte dela med mig av bra bilder. Älskar den sortens humor som många delar med sig av just nu!



Alltså den här är ju bara så jag! Det är ganska ofta som jag sitter t.ex. på bussen till skolan och inser tillslut att oj, här har jag suttit ett bra tag utan att lyssna på ett enda piss. Men det kan vara ganska skönt också, för då pratar inte folk med en lika mycket kanske.




Och hur sann är inte denna?
Fast just denna veckan stämmer den inte in på mig. Nu har det varit gasen i botten för mig nästan överallt. Okej, kanske inte plugget. Jag ger mig.



Jag gissar att jag inte är ensam om detta.. Ojoj. Dessa begär alltså. Uscha.



Skrattar fortfarande åt denna!



And so did I



Haha..








Detta gjorde jag jämt!




Nä, nu får jag sluta..

Hoppas ni alla har en bra dag!

Skriver väl antagligen senare idag.

Kommentarer

  • Lilla Amalia säger:

    Hahaha, klockrent alltihop! Känner igen mig på nästan allting ;)

    2012-03-28 | 22:40:58
    Bloggadress: http://lillaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: