musicandlyrix

26 Mars ~ When the westwind moves

Tankar om allt, }

God morgon!

För det första, haha, vad är cykla långt för något? Okej. Iallafall så existerade inte de orden i min verklighet igår. Men det gjorde absolut ingenting, jag hade roligt ändå, och, jag rörde på mig.
Den första vårvärmen har börjat komma nu, det har vi känt. Alla känslor som hör våren till är också här. Igår så stod jag och min lillebror och passade till varann på gräsmattan då jag fick sms av kära Annika.

Det hela slutade med att jag o min bror, Annika, Kajsa-Lena och hennes lillebror stack till skolan, spelade King, 21 och bara hade det allmänt vårigt. Mums!

Här kommer lite bilder från igår.




Och alltså de skorna.. De är officiellt slänga, men ja.. Vissa saker har man svårt för att ta bort. För mig är dessa en kär ägodel, men jag vet, de är slitna och fula pga ålder nu.. Men aa.


Igår var det ju våffeldagen också! Hoppas inte ni missade detta!



Nu är det dags för mig att runda av. Först ska jag ge er något som jag tycker är riktigt roligt. Ett practical joke kanske man kan kalla det?

Titta här. Jag trodde jag garvade ihjäl mig igår!




Hysteriskt roligt!


Nu ska jag gå och äta gröt. Sedan ska jag nog ta och städa halva huset innan jag drar iväg på ett riktigt hårt träningspass på gymmet. Känns skönt att starta upp veckan med något redigt. Hoppas på 35 armhävningar idag.. Då kan jag vara nöjdare än nöjd sen!

Hoppas ni alla får en riktigt somrig dag!

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: