musicandlyrix

I want some worm food.

Tankar om allt, }

Vilken fantastisk dag!

Helt sjuuukt!
Jag har haft så roligt, att jag har minst 12-pack, och jag kommer ha en fin träningsvärk imorgon! Oj, det var längesen jag skrattade så mycket!

Jag och Isabella åkte till Göteborg, och vi skulle på presentjakt. Detta gick utmärkt.
Vi gick förståss också till Myrorna, där vi skuttade runt ett tag.

Nu ska ni få se mer bilder!



"Vi ser så mjuka ut!"



Gotta love that style!



Fantastiskt vårväder! Alldeles här bakom min rygg satt ett par och hånglade också. In case you wanted to know.



Ett besök på provrummet på Myrorna.



Jag älskar dessa tavlor! Finns i Haga.


Vi åkte också bort till Allum där vi fortsatte att leta efter presenter, och vi åt även där. Jag tror aldrig jag ätit så mycket som jag gjorde där. 3 mega portioner! Sen en kaffe på maten, samt lite godis också.


Idag har vi även sett så mycket snygga killar att det är inte klokt! Alla verkade vara ute idag!


Efter en dag med extremt mycket skratt, ont i magen, och luftig mage efter lök, så ska jag snart krypa ner i min säng. Först ska jag tvätta bort mitt nya röda läppstift som jag köpte idag, och såklart provade med en gång när jag kom hem. Sen ska jag spela massa Quizme också. Har ni det med? Sök upp mig, salometobin.

Ha det kanoners gott folk! Imorgon är en ny dag!
Det blir träning, mer presenter, kalas och god mat! Kan hända att jag stannar kvar efteråt, men det är inte säkert än.

Kommentarer

  • isabella säger:

    hahahaha! så underbart roligt var det! du är bäst!

    2012-03-03 | 18:38:51
    Bloggadress: http://oksas.devote.se

Kommentera inlägget här: