musicandlyrix

Sweet pill that I'm swallowing down

Tankar om allt, }

Jag kom hem från gymmet för någon timma sen. S k ö n t!
Först sprang jag en kvart, sedan körde jag och allra bästa Vickis bänkpress bland alla biffar, sedan gick jag på ett functional athletics-pass, sen gymmade jag ännu mer. Fantastiskt gött!

När jag och Viktoria kör bänkpress så är vi nog de modigaste på hela gymmet! Seriöst, vi bara struntar i alla de biffar som tar typ 110, och så kommer vi och kör 30 kg fast 15 gånger. Det är kanske lite för dig som läser detta, men kom igen, du har också varit nybörjare någon gång i livet!


Vet ni vad? Jag längtar sjukligt mycket tills imorgon! Jag är ledig!! Och då ska jag göra något alldeles fantastiskt! Åka till Göteborg med bästa Isabella, och vi ska tralla runt och bete oss som galningar. Tur att vi inte behöver anstränga oss så mycket!


På tal om allt förutom detta, så längtar jag sjukt mycket till nästa Tappa-vandring som jag och bästa Barbro ska gå. Det var så sjukt roligt! Det blir också en vandring i Göteborg med stavar! Mycket spännande!





But I'm finding now loves unreliable
I'm giving all I got to make you stay
Or am I just a roadblock in your way?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: