musicandlyrix

A g-g-good nights sleep

Tankar om allt, }

Just nu känner jag såhär:



Men dock ska jag bara säga lite saker först. Jag håller aldrig tyst, jag vet.

Idag har jag tagit två längre promenixer, först med Kajsa-Lena och sen med Annika. Så glad att dessa båda blev av, för dessa två är verkligen två underbara pinglor!

Sen har jag pratat med finfina Isabella i telefon i nästan två timmar, vilken var gött. Nästan hela tiden.
Jag låg i min säng, skulle just påbörja ett nytt samtalsämne då jag bara for upp ur sängen *knäpp* så fort! Då sitter det en skitstor, säkert blodsugande, dödlig spindel ovanför mig i taket. Mitt hjärta alltså. De säger halsgrop, jag säger fontanell för att vara bildligt korrekt!

Nu sover jag!
Längre inlägg imorgon väntar!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Gött tjejen! Detta känns som en win win situation. That's the situation :D

    Nää min förra blogg fuckade helt sönder så jag fick återuppliva bloggaren inom mig genom att starta en ny. Skumt att du också hade letat efter min förra blögg i veckan.



    aja, man får väl kalla det ödet!

    2012-03-12 | 00:57:21
    Bloggadress: http://inspirationofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: