musicandlyrix

6 Mars ~ Studious

Tankar om allt, }

03:18 - Vaknar. Jag har något konstigt på mig. Kommer på att jag glömt ta av mig en tjocktröja jag drog på pjamasen igårkväll. Tar av den.

04:28 - Kollar klockan. Gött, en hel timme kvar!

05:30 - Alarmet ringer. Snooze

05:33 - Slänger iväg ett sms till min handledare Barbro och frågar om jag inte kan vara hemma och plugga istället.

05:40 - Alarmet ringer. Snooze

05:44 - Slänger iväg ett sms till och säger att jag har väldigt mycket plugg att göra.

05:47 - Slänger iväg ett till Matteus också eftersom han är på samma ställe. Frågar om han kan meddela Barbro detta.
05:50 - Alarmet ringer. Snooze

05:52 - Svar från Barbro. Det är okej! Stänger av allt vad alarm heter.


Sådärja. Detta är alltså vad som hände inatt.
Jag sov vidare till kvart över åtta ungefär. Spelade en del QuizMe och nu har jag dammsugit halva huset fortfarande iförd pjamas. Det kallas ryck.

Idag ska jag alltså plugga hela dagen. Jag ska göra färdigt psykologin. Jag SKA.
Worship-skivan snurrar, volymen är hög och jag ska snart äta frukost. Jag har en härlig träningsvärk i ryggen efter ett nytt afropass, alltså ny koreografi. Mycket rygg! Härligt, det behöver jag!



Idag ska jag plugga för sommaren. Jag längtar så otroligt mycket! Sol, bad, volleyboll, picknicks, ALLT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: