musicandlyrix

5 Mars

Tankar om allt, }

Godmorgon

Nu har jag precis tagit mig upp ur sängen. Gröten är klar och jag ska bara klä på mig innan jag käkar upp den, så får den kallna lite. Oj så intressant.
Något som är mer intressant är att jag är själv hemma, och har dragit på Worship-skivan på hög volym. Det peppar bra kan jag säga! Behöver lite pepp nu när huvudvärken är här och när skolarbete står på dagens agenda.

På tal om huvudvärk så har jag haft det nu i några dagar. Jag tar en tablett och sen är den borta för en stund. Eller så dricker jag kaffe. Men hallå, varför släpper den inte helt?
Lite störande när man ska träna och inte vet om man kommer ha det då, men so far har det gått bra.


Idag ska jag och Viktoria köra järnet igen, Och nnu såhär på morgonen är jag faktiskt taggad! 



Men skit. Nu kom jag på att mitt busskort är borta. Hu. Nu måste jag leta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: