musicandlyrix

4 Mars ~ He's always there for me

Tankar om allt, }

Söndag. Sö(m)ndag.
Varför är man alltid så trött på söndagar? Kanske för att det är en vilodag? Äsch, inte för mig! Bara lite.

Idag har jag varit i kyrkan, lekt med Annika och tittat på massor med skidor.

När jag lekte med Annika så gick vi till våran förförra skola, den vi gick på i mellanstadiet. Där hittade vi ett par bollar så vi körde lite klockan, 21, och pricken. Härliga minnen, oja!


Strax är det dags för mig att avsluta en 40-timmarsvecka med jobb på äldreboendet. Känns redigt skönt!


Ska också berätta att jag idag har lyssnat på min nya skiva, WOW Worship

Denna är otroligt vacker. Jag älskar Aaron Shust! Och Jesus.




Nähepp, nu ska jag dra ner och jobba!
Slutar nio.

Över och ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: