musicandlyrix

31 Mars

Räddningstjänsten, Tankar om allt, }



Eh? Vad är det för hår som sticker ut där?

Jaja, whatever. Egentligen känner jag mig ungefär såhär:



Jag är så sjukt glad över att jag får vara på Brandstationen. Underbart glad!
Igår hade jag mitt andra larmdygn, och än en gång, mitt i hockeyn på kvällen kom larmet. Bilbrand. Fränt!

Har tyvärr ingen bild, men bilen var helt utan räddning. Riktigt häftigt att se att verkligen nästan ingenting fanns kvar av den sen. Ingen ratt eller någonting. Bara en liten pinne som den hade suttit på.
Som tur var så satt ingen i bilen, och man vet inte vad som orsakat branden än heller. Polisen sa att det var smällare i bilen, men Styrkeledaren Bruno sa att det säkert var Airbagsen som utlöste sin explosioner.


En annan sak som vi gjorde igår var att simma. Vi var på badhuset, och det var rätt underhållande. O vilka kroppar! Iallafall en av dem! Fint haha!

Bruno sa såhär till mig när vi simmade:

B: Du, Salome, jag har klippt mig!
Jag: Jassådu, där ser man!
B: Jajjemän, titta här!

Och så ställde han sig upp så man såg hans bröst. Han hade rakat bort en del av håret där inför ett läkarbesök haha. Detta underhållde honom väldigt mycket! Han är så rolig, Bruno!


Nu har jag riktigt bråttom! Måste duscha, för sen ska jag åka iväg till Kinna och "fira" Earth Hour med lite mys, och människor lite härovarifrån.

Firar Du EH?

Ha det fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: