musicandlyrix

3 Mars

Tankar om allt, }

Goder morgon!

Har sovit sjukt länge idag!
Först var jag ute med byrackan vid halv sex. Anledningen var att då var det ju fortfarande mörkt så jag kunde somna om lättare sen.
När jag skulle gå ut med henne så hade hon såklart käkat upp halva sin menstrosa och den var helt blodig och äcklig, och det var riktigt äckligt. Dumma jycke!

Men sen när jag kom in så somnade jag igen och jag sov, hör och häpna, till 10! Det var evigheter sedan!


Nu sitter jag fortfarande i pjamas. Har precis pratat med Isabella i telefon, för jag undrade om hon ville med och träna. Hon sa: Du, jag hatar att träna. Jag vill mycket hellre ligga här och äta godis. Sen kan du faktiskt ta å sluta upp med att fråga såna dumma frågor, för du vet att jag bara tycker om att köra poledane, inget annat!

Haha, så sa hon inte alls. Den rackaren har gått och blivit förkyld. Skit också!
Men jag ska träna iallafall. Så bra ska jag vara idag! Humpf!


I would like to:

Tumblr_lt8g6pvj841r29t5yo1_500_large

Kommentarer

  • isabella säger:

    haha ja jo det sa jag ju verkligen!

    tönt!

    2012-03-03 | 18:34:12
    Bloggadress: http://oksas.devote.se

Kommentera inlägget här: