musicandlyrix

19 Mars ~ Luleå

Tankar om allt, }

Nu är jag hemma igen efter detta årets Ungdomskörsfestival. Gött att vara tillbaka kan jag säga.

Detta om Luleå:

• I Luleå finns det mycket snö

• Där snålar man inte med grus

• Det ligger riktigt långt norrut

• Det tog 18 timmar att åka med tåg


Vet ni vad? Jag såg det.. Jag såg det! Norrskenet! Jag trodde inte det var sant, men ack, det var det!



Det kom och gick, det dansade, och det gjorde olika former. Så sjukt häftigt!



Här är lite andra bilder. Oredigerade. Har så mycket annat att tänka på ikväll. Mer om det i nästa inlägg.














De sista bilderna var från festkvällen. Underbart god mat! Min mage har växt ännumer! Tjoho!

Mycket konstigt hände i Luleå.
När det var Gudstjänst eller konsert i kyrkan kom det in en man som bar stora peace-örhängen och på hans jacka stog det: GUD
Han bar även sista gången på ett stort träkors som han höll upp när det var trosbekännelse. Han hade också ett plakat där det stod: Älska din nästa som dig själv <3

Det var väldigt fint det han gjorde tyckte nog de flesta, och med tanke på hur hans förhållande är så är det skönt att han kan ha kyrkan att komma till.
Vi träffade honom första dagen när vi gick på stan, och då frågade han mig varför vi hade namnbrickor på oss. Antagligen hade alkohol eller droger påverkat hans liv väldigt mycket eftersom han sluddrade väldigt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: