musicandlyrix

12 Mars ~ Kajsa, du är fin!

Tankar om allt, }

Långt inlägg lovade jag.
Jag hatar att ljuga, och jag kan väl inte riktigt säga att jag har gjort det. Men varför tar vi inte och skyller på något bra? Jo, denna bruden.



Jag tror inte jag är den enda som bloggar/facebookar/pratar/twittrar om detta som kom idag. Värmen. Ack ljuva dej!


Ikväll har jag inte bloggat för jag spenderade tre (!) timmar på gymmet. Haha, riktigt gött, men idag fick jag faktiskt spykänsla för en gångs skull. Det berodde inte på att jag hade ätit dåligt, inte hade vatten eller inte var pepp, utan det berodde på att jag körde ett nytt pass! Eller ett nytt upplägg av pass. Inga pauser på en kvart och man körde järnet hela tiden. Kötta.

Sen gymmade jag, och till sist skakade jag rumpa. Jag älskar afro. Så sjukt härligt!


Nu sitter jag här och har precis duschat. Har även hunnit se Maria Vern som gick på teven innan.
Det är inte ofta jag hinner se på teve, men idag så var jag så slut så jag bänkade mig där ganska snabbt.


Nu måste jag vara tyst.
Jag tror jag börjar jobba kl 7 imorn, men är inte alls säker. Men vi får väl se vad som händer. Får väl dra mig dit då iallafall.

Godnatt fina människor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: