musicandlyrix

11 Mars

Tankar om allt, }

Nu har jag lagt täcken om axlarna, satt mig längst in i sänghörnet, lagt kudden på benen, och datorn därpå. Det är mysigt förstår ni!
Jag ska nu rensa lite i datorn. Först och främst bland alla dessa bilder som är 1. Onödiga. 2. Dåliga 3. Fula och 4. Ingenmeningme't.

Det kan bli mycket intressant ska jag säga er.
Jag ska också försöka lägga dem i olika mappar så jag lättare kan hitta dem när jag t.ex. vill blogga.
Detta kommer ta tid, så jag lär ju inte bli klar med det idag.

På tal om idag, så ska jag ut och gå med Kajsa-Lena senare. Vi ska bli lite hurtigare har vi bestämt, så här är det inte klackar och klänning som gäller, utan träningskläder, så man ser lite mer proffisionell ut.

Ska också gå med Annika är det tänkt, men jag tror att hennes telefon har landat i ett svart hål eller något, för det verkar inte om hon hör mina anrop.. Hm. Hoppas hon hör av sig snart!

Kommentarer

  • Kajsa-Lena säger:

    Hej min sötaste Salome! Jag kan ju inte påstå att jag är den bäste på att svara på dina fina kommentarer men här kommer några svar och jag hoppas att du kan lista ut vilket som jag har svarat på och var svaren är. Äsch nu tror jag att det blir lite mycket ordbajs så här kommer svaren;



    sv. Nja jag tycker la som du att jag och A-M är inte så lika på utsidan men insidan är vi lika på, det må jag säga..!



    JAAAA! Visst var han ett kap!!!



    Jag fick med mig det mesta va? Ja vi kommer att ha såååå roligt i GREKLAND!!!



    Puss på dej fina kvinna!!

    2012-03-11 | 21:10:17
    Bloggadress: http://designypon.blogg.se/
  • Anna_colltjej_94 säger:

    Yoyo Salome! Detta var mig en trevlig överrasklning. Surfade in här av en slump och det var väl tur det. Me lajki att läsa bloggar där man känner ägaren. Så från och med nu blir du ikke av med mig.

    puss å kräm från din sbsf(största blogg stalkare forever)

    2012-03-11 | 22:39:59
    Bloggadress: http://inspirationofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: