musicandlyrix

16 Juni ~ Recap

Tankar om allt, }

Nästan en hel vecka utan bloggande. Det är ganska ovanligt, men det har sina orsaker.

För det första har jag ju flyttat till min halvsyster och bor just nu uppe på ovanvåningen i ett garage, ett mysigt sådant, men internetet dit har inte fungerat som det ska, men det ska lösas så snart som möjligt.

Vad har jag då hittat på i veckan?

Måndag - Kurser hela dagen. Extremt tråkigt. Men en positiv grej var att en Insatsledare från brandstationen var där och vi hann växla några få ord, men åh vad jag saknar station alltså! Hoppas verkligen att jag kan vara där i höst!

Tisdag - Var det här jag storstädade? Samt tränade litegranna.

Onsdag - Tandläkaren på morgonen, en snabbvisit hos Isabella, och en tråkig kurs på eftermiddagen/kvällen

Torsdag - Barnkalas

Fredag - Sprang nästan milen, samt slappade välförtjänt.

Idag - Varit i Göteborg med Annika och verkligen strosat! Gött!



Nu när sommarlovet är här tappar man verkligen bort dagarna med en gång! Det går så sjukt fort allting!!

Imorgon skulle jag egentligen på barnkalas igen, men jobbet ringde och jag behöver pengar så jag får ta det istället, men det ska bli skönt att komma igång! En liten förstart på nästa helgs jobb som blir fyra dagar i rad. Men då är det midsommar med OB!

Z187897564_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: