musicandlyrix

9 Juni ~ Finns det liv är det aldrig för sent

Tankar om allt, }

Hej allesammans!

Nu är det äntligen sommarlov. Så Sjuuukt härligt!! Jag har fixat HELA tvåan! Utan IG! För övrigt är jag riktigt nöjd med mina betyg. Känns skönt!

Igår var det den årliga grillfesten med folk lite härochvar ifrån och visst var man där, men inte länge, för jag och Sara hade såna feta planer på annat.
Vi drog iväg efter att snabbt ha slängt i oss en bit kött och vi tog bussen till Göteborg och gick in på krogen. Krogen! Haha, första gången någonsin, och käre barn så roligt vi hade! Det var go musik, härligt folk, och go dricka haha. Vi delade på en RedbullVodka men jag kände faktiskt ingenting av den, men kul som stryk var det ändå!



Det som var mest störande var ett gammalt par som på någon konstig vänster lyckades ta sig in och de dansade seriöst som två fula hönor. Folk blev så irriterade och äcklade så dansgolvet var tomt när de var där. Sjuka människor.

Annars var det förvånansvärt många snygga killar. Ögongodis överallt haha!


Vi i dimman

Nog om krogen.

Jag och Sara var inte nöjda efter krogen så när vi kom hem till mig, efter en halvtimmes promenad från bussen, så såg vi på skräckfilm. En sjukt dålig en. The Children. 

Sen sov vi till klockan elva idag. Så länge har jag nästan aldrig sovit. Kanske två gånger tidigare och det var sjukt många år sedan. Men fy vad skönt det var!  



Idag har jag bara städat, varit ute och tränat, duschat och sen slappat. Mitt i slapperiet har jag funderat på om jag ska söka värnplikten eller inte.. Har inte funderat färdigt än, men vi får se. Antagligen blir det ingen, men funderingarna kvarstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: