musicandlyrix

4 Juni ~ Jag är arton år.

Tankar om allt, }

Då var jag 18 år.

Så sjukt underbart.

Jag är officiellt vuxen.

Jag kan köpa nässpray.  



Min dag har varit alldeles lagom underbar. Det bästa var ändå fikan med min absolut Bästa Vän sedan födseln. Alltså Sara. En sån vän är helt otroligt att man kan hitta, och jag är så glad att just JAG hittade henne! Sikken pärla!
Hon bjöd mig på fika på Punkten och där satt vi och tjötade en bra stund. Innan dess köpte jag min första burk cider haha. Detta var bara för att. Den står lugnt i mitt kylskåp och jag är inte det minsta sugen.

Jag har idag också ätit smörgåstårta med familj och en liten ynka del av släkten och det var trevligt, men ack vad mätt jag blev! Och jag har ätit så mycket socker så jag håller på att spricka. Jag mår konstant illa och känner att jag borde struntat i allt socker för länge länge sedan.

Det hela började i helgen då jag minifirade min födelsedag med Sara, Hanna och Kajsa-Lena. Vi var och åt riktigt god mat i stan och vi köpte även äckligt mycket godis. Ujujuj.


Nu ska jag strax gå och lägga mig. Ska bara skriva ett brev till Brandmännen på räddningstjänsten.

Det kommer ett inlägg senare om detta. Har inte smält att jag är ifrån där riktigt än. Usch. Maj lajf.


Godnatt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: