musicandlyrix

28 Juni ~ Hope there's someone

Tankar om allt, }

Kvällens folk!
 
Nu är mobilen med alla dessa fantastiska havsbilder död. Den har inget batteri och det ska fixas imorgon förmiddag precis mitt i uppladdningen till Lygnern runt.
Jag och min klasskompis Rasmus ska ge oss på den bendödande turen på 7 mil. Menmen, någonstans måste man ju börja, så varför inte börja med att bre på redigt? Jodå. 
 
Havsbilder sa jag. Jag har varit uppe i Grundsund och verkligen levt livet från igår tills idag. I Grundsund fanns det jag väntat på så länge, det som aldrig riktigt kom hit till landet. Där borta fanns solen, havet och min lilla makrill.
 
Men som sagt, mer om detta imorgon. Många bilder väntar!
 
 
 
Nu i eftermiddag kväll har jag jobbat på äldreboendet och återigen vantrivts. Jag måste låta denna sommaren gå så fort som möjligt så jag slipper eländet där. Jag orkar inte med detta tjöt, detta skitsnack och dessa klagomål på saker som ofta inte ens är relevanta. Nej usch och fy säger jag bara, och nu är det nog om det.
 
 
Nu ska jag fortsätta läsa Zlatans bok innan jag sluter ögonen. Han är en riktig Man den killen. Fin.
 
Godnatt, hörs imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: