musicandlyrix

26 Juni ~ Saker att jobba på

Tankar om allt, }

Okeeej. Det fungerar tydligen inte att ladda upp  youtube-klipp längre.. Får väl gå till botten med detta senare.
 


Men Godmorgon!
 
Idag måste jag verkligen ta mig till affären. Jag har ingen mjölk och ingen juice hemma, så det måste införskaffas. Man blir väldigt bekväm av sig annars när ens halvsyster fixar allt haha. Men jag gillar att ta ansvar för migsjälv så det är ju nemas såklart.
 
Jag känner också att jag vill åka till stan och gå på rean. Funderar på att göra det själv idag, för på så sätt kan man gå runt precis som man vill och det kan vara skönt ibland.
Men innan jag drar till någon som börjar på a och slutar på ffär så måste jag träna. Träningskläderna är redan på och jag väntar bara på att frukosten ska sjunka så jag ser ett avsnitt eller två på OC sålänge.
 
 
Jag har mycket kvar att jobba så. Sjukt mycket. Men vill man så kan man.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: