musicandlyrix

3 Juli ~ Work in, workout

Alltiallo, Tankar om allt, }

Här jobbas det och slits, men det känns bra nu! Pengarna trillar hem lagom tills jag kommer hem från Grekland, och det är ju inte helt fel precis! Och SOM jag längtar!! Precis som Kajsa-Lena skrev på sin blogg så känns det hur bra som helst just nu, men dagarna innan kommer ägnas åt att lugna ner magen som nära på kommer att surra eftersom fjärilarna kommer att vara så sjukt ivriga!
 
 
Nu tänkte jag, hux flux, att jag skulle skriva en sån där jätteonödig lista med saker som bara trillar ur mtt huvud.
 
 
• Jag tycker om välling
 
• Att köra äkta mountainbike i skogen är riktigt underskattat!
 
• Nästa år blir det inget arbete inom äldrevården (hoppas jag!)
 
• Jag älskar smör. Det ska vara mycket smör på mackan!
 
• Jag ska sluta i kören och lägga ner mer tid på träning istället
 
• När jag har eget hus vill jag köpa en get
 
• Det finns miljarder människor på jorden, och det är sjukt svårt att hitta den ende bland alla dessa.
 
• På sistone har jag börjat träna upp mina armar mer och mer. Det går långsamt.
 
• När jag blir äldre kommer jag definitivt bli kaktanten som pysslar med blommor och löser dagstidningens korsord.
 
• När jag blir vuxen vill jag ha ett hus där dörren alltid är öppen för dem som har det svårt, exempelvis hemma.
 
 
 
183024_194284393938548_135237753176546_566161_4059380_n_large

Kommentarer


Kommentera inlägget här: