musicandlyrix

21 Juli

Utfyllnad, }

Igår var alltså en lång dag. Först jobb från 7-13 där jag bl.a. fick jaga en rymling haha. Underbart roligt faktiskt att det händer något annat än bara det vanliga..

Sen hade jag ett brejk innan jag gick på kvällspasset och då fick det passa sig att städa. Det var väldigt behövligt må jag säga!
 
Efter kvällspasset gick jag en runda med tre finfina vänner och sedan gick vi hem till mig och pratade vidare tills tjugo i tolv ungefär. Sedan fick jag sova, och det var skönt!
 
 
 
 
Nu ska jag sticka iväg med Kajsa-Lena och fixa euro i Kungsbacka. Hoppas också på lite shopping!
 
Ha det vackert!

Kommentarer

  • Kajsa-Lena säger:

    21 Juli????

    Det blev lite shopping som du så vackert hade önskat :) Syns i morn raring!

    2012-07-24 | 15:43:02
    Bloggadress: http://designypon.blogg.se

Kommentera inlägget här: