musicandlyrix

11 - 17 Juli

Alltiallo, }

Tillbaka!
 
Sjuk, men livs levande!
 
Efter en vecka med fullt tjo och tjim är jag faktiskt tillbaka. Känner att min fingerkänsla på tangenterna är mycket sämre haha. Vad har jag gjort?
 
Jag har:
 
Passat mina älskade goa barn i Småland ett par dagar
 
 
 
Jag har även varit en sväng uppe i Trollhättan där min morbror och hans tjej från Kina gifte sig. Hur underbara som helst!
På bröllopet gjorde jag något totalt oväntat. En timme innan frågade Tony, min morbror, om jag och min syster ville sjunga. Min första reaktion blev riktigt ful haha. Jag gjorde ett såntdär spottljud med munnen typ som att "är du dum eller?", men vi lyckades ändå sjunga två sånger och jag, JAG spelade piano! Helt galet. Jag som verkligen avskyr att spela inför folk! Menmen, "Utan dina andetag" gick helt utan problem, men "My heart is yours" gick lite sämre.. Ackorden på pappret stog med världens futtigaste bokstäver så jag tappade bort mig en gång. Men jaja. De grät massor iallafall. Så söta!
 
 
Ser riktigt bitter ut, men det berodde nog på min nervositet..
 
 
 
Det är i stora drag vad jag har gjort. Tyvärr har jag gått och blivit sjuk också, men jag känner att jag nog blir frisk lika fort igen. Tack o lov för Citronsyrepulver!
 
Nu ska jag ta mig till banken strax för att fixa lite skulder bl.a.
Ha en vacker dag, så ses vi snart igen.
 
Förresten är det galet. Jag och Kråkan åker till Grekland om bara 8 dagar. Sjukt.

Kommentarer

  • Anna säger:

    haha va blond jag känner mig men jag må ikke fatta din fråga! menar du var jag jobbar? stupid anna.

    Va långt hår du har fått salome?

    2012-07-17 | 22:53:41
    Bloggadress: http://inspirationofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här: