musicandlyrix

Ge mig styrkan!

Tankar om allt, }

Sådär. Alldeles strax läggdags.

På gymmet testade jag att springa "brandmansvarianten" på löpbandet, bara för att, och det gick rätt bra för ajg la säga.. Man ska klara 3 km på mindre än 13 min 15 sek, och jag var bara tjugo sekunder för seg, så det ska allt bli bättre!

Sedan körde jag ett pass med box. Konstigt härligt jobbigt må jag säga! Massor med slag, lite sparkar, armhävningar, crunches, plankor, omvända situps och andra saker. Jobbigt, men nyttigt!

Gick in på en blogg som en tjej har, som tränar bra mycket vad jag förstår, och snodde en riktigt bra bild därifrån. Hoppas det var okej!



Motivation är ju så sjukt viktigt. Jag känner att den finns där nu, men perioderna när det är som bortblåst kommer la igen.. Usch, så hemskt jobbigt!


Nä, nu är det nog för idag.

Godnatt!

Kommentarer

  • elin säger:

    Vad glad jag blev att du gillade bloggen! (:

    Kommer upp ett inlägg om proteinpulver i veckan!

    2012-01-07 | 14:17:15
    Bloggadress: http://eingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: