musicandlyrix

26 Januari

Tankar om allt, }

Goddagens!

Idag har jag varit med i hemtjänsten och flängt runt lite. Jag var med den underbaraste Roberta. Så extremt härlig människa! Vi har skrattat, hjälpt folk, och även tagit en liten sväng med bilen ut på åkern, tjohej!


Nu är det som så, att jag ska ta mig till bussen. Jag ska åka till Horred, till Cecilia, världens mest allmänbildade kvinna. Jag ska ta dit min samhällsuppgift och sitta där med den. Smart va?



Nu ska jag bara prata liite mer om tandställningen.. Det känns något bättre i munnen idag. Kan nästan äta makaroner nu.. Det har jag ätit nu till lunch, samt vaniljsås till efterätt. Det här är inte kul! Jag kan ju inte träna! För det får jag inte om jag inte äter, det är mitt motto(?).



Jag kommer tillbaks ikväll, ha det fantastiskt!




Älskade vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: