musicandlyrix

24 Januari ~ Dagen då vilddjuret fångades i en på tok för liten bur

Tankar om allt, }

Så. Nu är rälsen inne!

Det var inte alls så farligt att sätta in den, men nu känner jag att skavsåren börjar komma och att tänderna ömmar mer och mer. Jag får ha med mig ett par värktabletter imorgon då vi ska på utflykt med räddningstjänten. Vet ni vad? Vi ska först till Kavholmen, och sedan till Backa! Alltså där den stora diskoteksbranden ägde rum i slutet av förra decenniet. Det ska bli otroligt spännande, och jag ska berätta om allt sen, jag lovar!

Nu ska ni få se hur lilla jag ser ut.
Först så tyckte jag inte det var så hemskt, men nu så börjar det bli tråkigare och tråkigare.. Och jag ska ha den i typ ett år!! Ojoj.



Haha, sött va?

Jag har förresten lila gummiband på den om ni ville veta det.
Tandläkaren tyckte att jag var en sund människa när jag sa "när jag ändå kan, så kan jag skoja till det!"


Nu ska jag kanske ta en titt på samhällsuppgiften, kanske inte. Vi får se

Hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: