musicandlyrix

23 Januari

Tankar om allt, }

Hej o hå!

Vill ni veta vad jag fullkomligt älskar?
Nej, det är inte att peta mig i naveln. Det är inte att dallra med näsborrarna, och det är inte att kittla Viktoria så hon ger mig en käftsmäll. Det sista var dock nära, för hon är nog en av de roligaste människor jag vet!

Nej, svaret är... Att äta som en häst efter en lyckad träning. Oja!

Det har jag gjort idag.
Jag körde functional athletics och sedan gymmade jag i en timma. Alldeles fantastiskt. När jag kom hem åt jag:

2 ägg

1 pkt bacon

två grova ostmackor

1 superstor morot


Varför åt jag moroten?

Jo, 1. Jag tycker om morötter. 2. Särskilt det där söta i mitten. 3. Jag ser att det är träning i att äta morötter för att käkarna får sig en rejäl omgång. 4. (Hör och häpna, it's official!) Jag ska sätta in min tandställning imorn.

JA, Ni hörde rätt!! Dags att bli ful, för att sedan visa alla mitt nya snygga, läckra, skinande leende! 



Och med det säger jag Godnatt. Hoppas alla får en bra sömn.


Nu ska jag ta kort på mina tänder.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahaha jag ber ju huuuuuundra gånger om ursäkt!!!! var ju inte meningen :( Meeeeen du får skylla dig själv lite ^^ Du vet att jag e lättskrämd ju:) haha xD



    Och en sak till ,jag tycker du passar grymt bra i tandställning ! :D

    Och du e JÄTTE bra SUPER bra träningskopis (och kompis i övrigt med förstps, hahah)! :D <3

    2012-01-25 | 21:49:36

Kommentera inlägget här: