musicandlyrix

17 Januari ~ From this moment, let's go forward

Tankar om allt, }

Att ha en stressig morgon är tydligen något bra. Då funkar plugget fint, och då blir man glad.

Fast att ha en stressig morgon gör att man missar andra saker eftersom kroppen agerar snabbare än hjärnan. Men det menar jag att jag vet ju att jag ska ta mig till bussen, men kommer dock inte ihåg vad det är jag ska ha med mig i väskan. Klurigt, jotack, jag vet!


Men vilken dag jag har haft! Helt kanon!
Jag mår riktigt bra även fast jag glömde gympakläderna och struntade i att vara nyttig. Haha, kan ni fatta?


Jag måste också säga att jag har världens bästa vänner. Åh vad bra de är!
Jag har dock bråkat väldigt mycket med en av mina absolut bästa vänner, vilket inte alls har gjort att jag har mått bra. Nä, inte alls. Men nu SKA det vända. Nu SKA det bli ändring på detta. Det hoppas jag till 100% på.

Jag bad om en kram från denna personen idag, och jag kände att där släppte den spärren, eller där rasade en stor bit av den väggen som vi har byggt upp. GÖTTANS BANANER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: