musicandlyrix

15 Januari

Tankar om allt, }

Goder afton!

Jag vet att jag inte bloggade igår, men saken var den att jag var inte hemma. Jag var på körläger. Våran lilla futtiga kör hade ett läger (om man ens kan kalla det för det) i församlingshemmet, där vi sjöng, sjöng, sjöng och sjöng. Vi har satt tänderna i Händels Messias som ska sjungas för fulla muggar i Luleå i mars. Det blir fett.

Jag och Kajsa-Lena sov dock inte över där, utan vi åkte hem till henne och sov som små prinsessor. Fantasiskt gott må jag säga! Det var längesen jag sov så gott som jag gjorde där! Lovely!

Vi skulle sedan upp vid halv åtta, men vi satte klockan på tio över sju för att det är så skönt att snooza, och hur gick det? Jo, vi snoozade så länge så vi gick inte upp förrän kvart över åtta. Men jag gillar att försova mig. Fast jag ogillar stressen efteråt.. Oja, men vi hann, det gjorde vi.

Så idag så sjöng vi också en del sånger i kyrkan, och jag skulle sjungt solo, men ballade ur litegrann, så jag hade Jessica som stöd vilket gick jättebra!

"Blinda som ej kunnat se, döva börjar höra.."


Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag tog en långpromenad med jycken, sov i två timmar och sedan har jag väl bara suttit vid datorn.. Äsch, det är tillåtet!

Imorgon ska jag upp och träna innan skolan, och även köra dubbelpass på eftermiddagen. Det blir bra.



Jag säger tack och hej, för nu går jag och lägger mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: