musicandlyrix

13 Januari ~ Bekväm avlastning

Tankar om allt, }

Dags för mig att slänga upp helt random meningar.

1. Att någon i ens egen ålder gifter sig är sjukt. Särskilt när hon går i min klass.

2. Att jag inte ska få en prins på en vit häst, utan på en åsna är ganska roligt.

3. Att få höra att jag sysslar med avguderi bara för att jag vill bli brandman irriterar jag mig på.

4. Att morgondagen kommer att spenderas med mestadels jobbiga människor tär på mig.

5. Jag är jättesmal. Och spinkig. Jag vill bli större, men det hjälper inte, hur mycket jag än proppar i mig.

6. Mitt rum är jättestökigt, även fast det var jätterent och fin för några dagar sen.

7. Om någon säger något snäll (eller elakt) till mig, så lär jag alltid komma ihåg det.

8. Folk som ljuger är jag allergiska mot.

9. Jag förstår mig inte alls på livet. Ibland känns det som att jag är död.

10. Jag är nog bäst i världen på att fundera. Ge mig en av livets större gåtor så ska jag försöka komma på svaret om det finns något!

Kommentarer

  • André säger:

    10. Du är smaragder och diamanter som månen har tappat, snart hittar solen dig och tar dig till sig. Vad är du?

    2012-01-14 | 10:55:49
  • Anna säger:

    Du är fin <3 HEJA DIG!

    2012-01-14 | 18:44:39
    Bloggadress: http://lifeintunes.blogspot.com
  • Anna säger:

    Du är fin <3 HEJA DIG!

    2012-01-14 | 18:44:47
    Bloggadress: http://lifeintunes.blogspot.com

Kommentera inlägget här: